برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای خداوند، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
امام زمان ، پیامبر ، حاج طالبی ، حاج محمد طالبی ، حسین ، رحیم مشایی ، کرمانشاه ، مناظره رسایی و جوانفکر ، موشک ، اربعین ، رئیس جمهور ، رازدلتنگی غروب جمعه ، استان البرز ، استانداری البرز ، همت مضاعف ، هیئت رزمندگان اسلام شمال کرمانشاه ، هیئت رزمندگان اسلام کرمانشاه ، هیئت رزمندگان شمال کرمانشاه ، ویزا ، یزدان دستمزد ، کوفه ، لانچر ، مجله امتداد-اولین ماهنامه فرهنگ و پایداری- تعطیلی ماهنامه امتداد ، محسن عگسری ، محمد ، مدال فتح ، مراسم فاطمیه در کرمانشاه ، مرد ، مسجدالنبی طاقبستان ، مسجدالنبی طالقبستان ، مسجدانبی طاقبستان کرمانشاه ، معروف=سیمان سامان ، رزمندگان غرب کشور ، روز شماریک تروریست ، زلزله ، زیارت حضرت عباس ، سار ، سالی با شهدا ، سردار شهید اسمعلی فرهنگیان ، سردار طالبی ، سلام رهبرعزیزم-سیدعلی خامنه ای-سفرمقام معظم رهبری به کرمانشاه-شه ، سلامتی هر چی ، سوختن حمید خسروی ، سید احمد دارستانی ، سیم خاردار ، سینه چاک ، شب قدر-خدا-سوره زمر ، شهادت ، شهادت-شهید-شهوت شهادت-بسیجی-جنازه-سالنامه یادیاران-سید-پلاک-شهید ، شهدا ، شهدای ایران ، شهید علی محمد ، شهید فهمیده ، شهیدان گمنام ، شهیدای افغانی ، صمیم قلب ، طلب شهادت-پیامبرخدا-شهیدان-مکنزلت شهیدان-شهادت از دیگاه خداوند-ص ، عاشورا ، عبدالمالک ریگی ، عربیان ، عشق یعنی سوختن ، علی ، عملیات بیت المقدس-خرمشهر-آزادسازی خرمشهر- ، عملیات-خاطره-نجف زاده-کتاب قمقمه های خالی-جبهه ، عناصر تبلیغات ، عید نوروز ، غروب ، فاطمه ، فرمانده دفاع مقدس ، فرمانده قلبها ، فکه ، قافله سالارگردان حمزه-حاج محمد طالبی-ببرکوهستان-تیپ نبی اکرم(ص)- ، قلب-عشق-انسان -عشق میان دو انشان-قلب شکسته-تنهایی- عشق زیبا- قلب ، قمربنی هاشم-زیارت حضرت عباس-هیئت-صاحب هیئت- به کسی سپرده شده ایم ، کار زینبی ، کار مضاعف ، کارحسینی ، کربلا ، حضرت عباس ، حمید خسروی ، خاطرات شهدا ، خانه ویران ، خانواده شهیدان فهمیده ، خدا ، دستگیری ، دعا ، دلتنگ دوست ، دوکوهه ، دیدار با خانواده شهدا ، حاج محمدطالبی ، حال و هوای غریب ، حس غریب جمعه ها ، آدم ، آذرخش ، آغاز امامت وولایت مهدی ، آغوش خانواده ، آغوشی که زلزله را تکان داد ، تبلیغات سیاسی ، تبوک ، تنهاترین تن ها ، توهین به پیامبر ، تیپ نبی اکرم ، تیپ نبی اکرم(ص) ، جاح محمد طالبی ، جبهه های جنوب ، جمعه ، جنایت ، جندا... ، جنگ ، انتظار ، اولین موشک ایران ، ایام فاطمیه در کرمانشاه ، ایام فاطمیه کرمانشاه ، باختران ، ببرکوهستان ، بسلامتی رفیق ، بعد از شهدا چه کردیم ، بهشت-جهنم-خدا-روحانی-بهشت و جهنم.شکل ، پرتاب ، پرتاپ ، پروپاگاندا ، پیام سال نو رهبر ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :22
کل بازدید :219356
تعداد کل یاداشته ها : 64
103/1/10
3:40 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حمید خسروی[56]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

در این گزارش شما را با نفوذ هرچه بیشتر یهود در اینترنت آشنا خواهیم کرد و همچنین شما را از سطوح همکاری بین مسئولان و بنیان‌گذاران سایت‌های وابسته به رژیم آپارتاید و نژاد‌پرست اسرائیل، آگاه خواهیم ساخت.

دستان صهیونیست در پس دنیای وببه‌ گزارش گرداب‌، در این گزارش شما را با نفوذ هرچه بیشتر یهود در اینترنت آشنا خواهیم کرد و همچنین شما را از سطوح همکاری بین مسئولان و بنیان‌گذاران سایت‌های وابسته به رژیم آپارتاید و نژاد‌پرست اسرائیل، آگاه خواهیم ساخت.

همان‌طور که می‌دانیم این رژیم نژادپرست همیشه به دنبال کسب اطلاعات و جاسوسی از کشورهای مخالف و موافق خود بوده است و همواره قصد تصرف و تسلط همه مرزهای خاکی را از غرب تا شرق عالم داشته است؛ عملی که خلاف ادّعای آن‌ها (آزادی و لیبرالیسم) در دنیای رسانه است.

همین رژیم خونخوار از یک طرف می‌گوید "Shalom-????" که مضمونی به معنای صلح، کمال، رفاه و کامیابی دارد ولی از سوی دیگر مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین را به خاک و خون می‌کشد.

دولت ماسونی که علاوه بر فضای حقیقی، روزبه‌روز سیطره خود را بر فضای مجازی گسترش می‌دهد زیرا می‌داند که برای رسیدن به "نظم نوین جهانی" بهترین راه، ورود به فضای مجازی است؛ با گسترش یک اندیشه و تغییر ذائقه فکری بشر در فضای مجازی می‌توان دروغی را برای او حقیقت جا زد و سپس با تکیه بر این حقیقت غیرواقعی او را به خدمت خود در آورد.

اما برای رسیدن به این هدف در فضای مجازی همواره ساز و کارهایی نیاز است که بشر به آن تکیه کرده و کاملا بدان وابسته باشد. یکی از این ساز و کارها وجود منبعی قدرتمند برای جستجوی اطلاعات در فضای مجازی است. منبعی که این روزها جز ضروریات زندگی نسل بشر شده باشد: گوگل

در این قسمت شما را با نحوه نفوذ صهیونیسم در گوگل آشنا خواهیم کرد:

"سرگی برین" و "لری پیج":

دستان صهیونیست در پس دنیای وب
سرگی برین (سمت چپ) و لری پیج (سمت راست)


"سرگی برین" و "لری پیج" دو موسس شرکت گوگل هر دو تباری یهودی دارند. پدربزرگ مادری "لری پیج" یکی از اولین افرادی بود که پس از اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی در این کشور ساکن شد. اولین کارمندی که به استخدام گوگل درآمد فردی یهودی‌تبار به نام "کریگ سیلور استین" است. "سوزان وُژچیکی" که یک زن یهودی‌تبار است، فضای اولیه دفتر گوگل را برای شروع تجارتشان در اختیار موسسان این شرکت قرار داد.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب


"آن وُژچیکی" خواهر کوچکتر سوزان در طی یک مراسم بسیار مخفیانه سنتی در ماه می 2007 میلادی با "سرگی برین" موسس این شرکت ازدواج کرد. این مراسم آن‌قدر سری و مخفیانه برگزار شد که هیچ خاخامی در آن حضور نیافته بود و تنها این دو نفر در آن مجلس متعهد شده بود که به اهداف صهیون پایدار بمانند.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب


همسر سرگی برین که یک متخصص بیوتکنولوژی است در پروژه‌های یهودی مشارکت فعال دارد و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت Reboot است شرکتی که به اذعان خودش به دنبال اشاعه فرهنگ صهیونی – ماسونی در سریال‌ها، کتاب‌های طنز، کارتون‌ها و بازی‌های رایانه‌ای در سرتاسر دنیا و علی‌الخصوص در بین یهودیان است.

"جاستین روزنشتاین" یکی از مهندسین بالا مقام گوگل که سابقه مدیریت 3 ساله بخش محصولات گوگل را داشت در سال 2007 که فیس‌بوک شروع به پیشرفت نمود؛ توسط مدیر یهودی فیس‌بوک مارک زوکربرگ از این شرکت جدا شد و به خدمت فیس‌بوک درآمد. در سال 2008 روزنشتاین به همراه دیگر موسس یهودی فیس‌بوک "داستین ماسکویتز" برای تاسیس شرکتی دیگر از فیس‌بوک جداشدند.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب
جاستین روزنشتاین(سمت راست) و داستین ماسکویتز(سمت چپ)


شرلی سندبرگ

یکی از افرادی که در شکل گیری گوگل تاثیر به سزایی داشت "شرلی سندبرگ" می‌باشد. او مسئول بخش فروش جهانی آن‌لاین گوگل بود و از طریق این مسئولیت او کانال‌های تبلیغاتی بسیاری را در سرتاسر جهان به راه انداخت؛ وی یکی از افراد تاثیرگذار در اجرای پروژه AdWords گوگل است (پروژه‌ای بسیار سود آور اما با سیستم پیچیده که کاربر هدف این پروژه، هیچ نوع تصمیم‌گیری در مورد تبلیغاتی که برای او فرستاده می‌شود ندارد و تنها یک هدف برای شرکت‌های تبلیغاتی است).

دستان صهیونیست در پس دنیای وب


پیش از این شرلی سندبرگ برای یک یهودی دیگر به نام "لارنس سامرز" کار می‌کرد که اقتصاددان ارشد بانک جهانی بود و زمانی که سامرز به عنوان وزیر خزانه‌داری دولت "کلینتون" برگزیده شد به عنوان رئیس کارمندان وی برای او خدمت می‌کرد.

روزنامه "جویش کرانیکل" در 4 دسامبر 2008 مقاله‌ای را در مورد کتاب "خرد یهودی برای دنیای تجارت" که توسط خاخام لوی برک‌من و سم جافه(خبرنگار یهودی) نوشته شده است؛ مطلبی را منتشر می‌کند: "این دو نفر در کتابشان این مطلب را مورد بحث قرار می‌دهند که تورات نمی‌تواند منبع خوبی برای زندگی مقدس باشد. این کتاب با ذکر نکاتی مختلف به این نتیجه می‌رسد که با استفاده از انجیل، تفسیر کتاب مقدس یهود و آموزه‌های کابالا می‌توان به موفقیت‌های بزرگی در زندگی مقدس و دنیای تجارت دست یافت و درکنار اسامی مختلف، از شرلی سندبرگ به عنوان یکی از این نمادهای زندگی موفق یاد می‌کنند."

در اوایل سال 2008  شرلی سندبرگ گوگل را ترک کرد تا در فیس‌بوک به عنوان دومین فرد قدرتمند این شبکه اجتماعی مشغول به کار شود.

شرلی سندبرگ به عنوان رئیس امور جاری فیس‌بوک وظیفه دارد تا به فیس‌بوک کمک کند که حضورش را در جهان گسترش دهد؛ وی همچنین بخش‌های فروش، بازاریابی، توسعه تجارت، منابع انسانی، سیاست‌های عمومی و امنیت و ارتباطات را مدیریت کرده و گزارش‌های خود را به طور مستقیم در اختیار فیس‌بوک قرار می‌دهد. او همچنین (ظاهرا) کارهای بشردوستانه!!؟ بسیاری برای یهودیان وابسته به اسرائیل انجام می‌دهد.

این مطلب به طور مفصل ادامه دارد...